Aksa Doğal Gaz, çağrı merkezini yenileyerek hizmetlerini abonelerinin Türkiye'nin her yerinden ulaşabilecekleri 444 4 187 nolu hatta bileştirdi.
Tarihi Özdenoğlu Konağı’nda düzenlenen basın toplantısıyla tanıtımı yapılan yenilenen çağrı merkezinden, Aksa Doğal Gaz abonelerinin, doğal gazla ilgili her türlü soru, talep, şikâyet ve önerileri için Türkiye'nin her yerinden ulaşabilecekleri tek bir numaradan hizmet alabilecekleri belirtildi.
Müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini sürekli artırmayı hedeflediklerini ve bu paralelde çağrı merkezini yenilediklerini belirten Aksa Doğal Gaz Gümüşhane Bayburt Bölge Müdüresi Rahime Meydan; "Aksa Doğal Gaz olarak önceliğimiz, sürekli müşteri memnuniyetini sağlamak ve hizmet kalitemizi sürekli artırmak. Bu yönde daha iyi hizmet verebilmek için çağrı merkezi faaliyetlerimizi Türkiye'nin her yerinden tek bir numarayla ulaşılabilecek 444 4 187 nolu hatta birleştirdik. Yenilenen çağrı merkezimiz 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet verecek. Abone ve coğrafi bilgi sistemlerimizle entegre olarak çalışacak olan çağrı merkezimizde abonelerimiz; Abonelik ve sözleşme bilgileri, Fatura, borç ve ödeme bilgileri, Proje onay bilgileri, Gaz açım randevu bilgisi, Sayaç okuma günü bilgisi, Güvenli gaz kullanım bilgileri, Doğal gazın avantajları hakkındaki bilgiler, Ekonomik, verimli gaz kullanım bilgileri, Adres, telefon ve iletişim bilgilerinin yanı sıra, tüm talep, şikâyet ve önerileri için bize tek bir numaradan ulaşarak bilgi alabilecekler" dedi.
Gümüşhane’de devam eden doğalgaz çalışmaları hakkında da bilgi veren Meydan, “Gümüşhane’de bugün itibariyle 5 bin 500 abonemiz, 4 bin 55 kullanıcımız var. 2015 yılı sonu hedefimiz ise, 8 bin abone, 7 bin kullanıcı. 2014 yılında 11 kilometre altyapı çalışmamız oldu. 2014’ü Karşıyaka Camii’ne gaz verdikten mevsim zorlukları sebebiyle sonra sonlandırmayı düşünüyoruz” şeklinde konuştu.
Düzenlenen basın toplantısına Aksa Doğal Gaz Gümüşhane Bayburt Bölge Müdüresi Rahime Meydan’ın yanı sıra, Harita Teknikeri Emrullah Yalçın, Yapım İşletme Mühendisi İlker Akçay ve Yönetici Asistanı Sema Çilenk katıldı.
Tarihi Özdenoğlu Konağı’nda düzenlenen basın toplantısıyla tanıtımı yapılan yenilenen çağrı merkezinden, Aksa Doğal Gaz abonelerinin, doğal gazla ilgili her türlü soru, talep, şikâyet ve önerileri için Türkiye'nin her yerinden ulaşabilecekleri tek bir numaradan hizmet alabilecekleri belirtildi.
Müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini sürekli artırmayı hedeflediklerini ve bu paralelde çağrı merkezini yenilediklerini belirten Aksa Doğal Gaz Gümüşhane Bayburt Bölge Müdüresi Rahime Meydan; "Aksa Doğal Gaz olarak önceliğimiz, sürekli müşteri memnuniyetini sağlamak ve hizmet kalitemizi sürekli artırmak. Bu yönde daha iyi hizmet verebilmek için çağrı merkezi faaliyetlerimizi Türkiye'nin her yerinden tek bir numarayla ulaşılabilecek 444 4 187 nolu hatta birleştirdik. Yenilenen çağrı merkezimiz 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet verecek. Abone ve coğrafi bilgi sistemlerimizle entegre olarak çalışacak olan çağrı merkezimizde abonelerimiz; Abonelik ve sözleşme bilgileri, Fatura, borç ve ödeme bilgileri, Proje onay bilgileri, Gaz açım randevu bilgisi, Sayaç okuma günü bilgisi, Güvenli gaz kullanım bilgileri, Doğal gazın avantajları hakkındaki bilgiler, Ekonomik, verimli gaz kullanım bilgileri, Adres, telefon ve iletişim bilgilerinin yanı sıra, tüm talep, şikâyet ve önerileri için bize tek bir numaradan ulaşarak bilgi alabilecekler" dedi.
Gümüşhane’de devam eden doğalgaz çalışmaları hakkında da bilgi veren Meydan, “Gümüşhane’de bugün itibariyle 5 bin 500 abonemiz, 4 bin 55 kullanıcımız var. 2015 yılı sonu hedefimiz ise, 8 bin abone, 7 bin kullanıcı. 2014 yılında 11 kilometre altyapı çalışmamız oldu. 2014’ü Karşıyaka Camii’ne gaz verdikten mevsim zorlukları sebebiyle sonra sonlandırmayı düşünüyoruz” şeklinde konuştu.
Düzenlenen basın toplantısına Aksa Doğal Gaz Gümüşhane Bayburt Bölge Müdüresi Rahime Meydan’ın yanı sıra, Harita Teknikeri Emrullah Yalçın, Yapım İşletme Mühendisi İlker Akçay ve Yönetici Asistanı Sema Çilenk katıldı.