Trabzonspor Medya ve İletişim Sorumlusu Nuri Bekar, Gümüşhane Üniversitesinde düzenlenen 'Futbol ve İletişim - Trabzonspor' konulu söyleşiye katılarak tecrübelerini geleceğin iletişimcilerine aktardı.
GİF Ajans ve Çaylak Reklamcılık Kulübünün organizasyonunda İletişim Fakültesi amfisinde gerçekleştirilen etkinliğe Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hasan Güllüpunar, GİF Ajans ve Çaylak Reklamcılık koordinatörü Yrd.Doç.Dr. Emre Aslan, Gazetecilik Bölüm Başkanı Yrd. Doç. Dr. Fatma Nisan Yrd.Doç.Dr. Fatma Nisan ve öğrenciler katıldı.
GİF Ajans’ın tanıtım filmi ve Çaylak Reklamcılık Kulübü sorumlusunun konuşmasının ardından Trabzonspor’un kurumsal anlamda medya ve iletişim uygulamalarından bahseden Bekar, Trabzonspor’un marka değerini yükseltme noktasında yaptıkları çalışmalarla ilgili bilgiler aktardı.
“KULÜBÜMÜZÜ TÜM DÜNYAYA TANITMAYA ÇALIŞIYORUZ”
Futbolun sadece sahada oynanan bir oyun olmadığını, sosyal sorumluluk projelerinin de olduğunu belirten Bekar, resmi internet siteleri ve sosyal medyayı etkin bir şekilde kullandıklarını söyledi. Kamuoyunu doğru bilinçlendirmek için her yazılan kelime ve söylenen her sözün büyük önem taşıdığına dikkat çeken Bekar, “Çok ince eleyip sık dokuyoruz. Bu doğrultuda kendimizi nasıl geliştiririz diye sürekli çalışmalar yapıyor ve asla durmuyoruz. Bizim işimiz sadece sahanın içinde değil, bunun için sürekli kendimizi geliştiriyoruz. Neler yapmamız gerektiğini belirliyoruz ve kulübümüzü tüm dünyaya tanıtmaya çalışıyoruz.” dedi.
“DÜNYANIN NERESİNE GİDERSENİZ GİBİ BİR TRABZONSPORLUYA MUTLAKA DENK GELİRSİNİZ”
Sosyal medyaya çok önem verdiklerini ve sürekli bu konuda çalışmalar yaptıklarını dile getiren Bekar, “Trabzonspor’un en büyük avantajı dünyanın dört bir yanında taraftarının olması ve Türkiye’nin en büyük 4 takımından birisi olması. Bilinirliği yüksek. Medyada doğru bir şekilde yer almaya çalışıyoruz. Trabzsonspor sadece Trabzonluların değil, dünyanın neresine giderseniz gibi bir Trabzonsporluya mutlaka denk gelirsiniz.” ifadelerini kullandı.
Trabzsonspor’un sezon başında yaptığı büyük transferlerin nedenlerinden birisinin de dünya genelinde ki bilinirlik olduğunu kaydeden Bekar, “Kulüpleri sadece şampiyonluklar büyük yapmıyor. Bunun için birçok etken var. Bunları en iyi şekilde bilip, kullanmak ve dışarıya en iyi şekilde yansıtmanız, bilinçli bir şekilde hareket etmeniz gerekiyor.” dedi.
“1 MİLYON ÜYE KAMPANYASINI İLK TRABZONSPOR BAŞLATTI”
Sunumunun ardından öğrencilerin ve akademisyenlerin sorularını da cevaplandıran Bekar, Fenerbahçe’nin başlattığı 1 milyon üye çalışmasına karşılık Trabzonspor’un niye böyle bir çalışma yapmadığı şeklindeki soruya şöyle cevap verdi: “1 milyon üye projesi ilk olarak Trabzonspor tarafından Atay Aktuğ’un başkanlığı döneminde başlamıştır. Belli bir noktaya kadar da gelmişti. Taraftarın kulübe üye olması için illa bir kampanya olması gerekmiyor. Eğer Trabzonspor’u seviyorsa taraftar, sahada başarılı olmasını istiyorsa, aidiyet duygusu taşıyorsa zaten bunu öyle bir kampanya olmadan da yapabilir. Ama bu projenin mimarı yine Trabzonspor’dur.”
Söyleşinin sonunda Bekar’a plaket takdim edilirken, Bekar’da GİF Ajans ve Çaylak Reklamcılık koordinatörü Yrd.Doç.Dr. Emre Aslan’a imzalı Cordazo forması hediye etti.
GİF Ajans ve Çaylak Reklamcılık Kulübünün organizasyonunda İletişim Fakültesi amfisinde gerçekleştirilen etkinliğe Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölüm Başkanı Doç. Dr. Hasan Güllüpunar, GİF Ajans ve Çaylak Reklamcılık koordinatörü Yrd.Doç.Dr. Emre Aslan, Gazetecilik Bölüm Başkanı Yrd. Doç. Dr. Fatma Nisan Yrd.Doç.Dr. Fatma Nisan ve öğrenciler katıldı.
GİF Ajans’ın tanıtım filmi ve Çaylak Reklamcılık Kulübü sorumlusunun konuşmasının ardından Trabzonspor’un kurumsal anlamda medya ve iletişim uygulamalarından bahseden Bekar, Trabzonspor’un marka değerini yükseltme noktasında yaptıkları çalışmalarla ilgili bilgiler aktardı.
“KULÜBÜMÜZÜ TÜM DÜNYAYA TANITMAYA ÇALIŞIYORUZ”
Futbolun sadece sahada oynanan bir oyun olmadığını, sosyal sorumluluk projelerinin de olduğunu belirten Bekar, resmi internet siteleri ve sosyal medyayı etkin bir şekilde kullandıklarını söyledi. Kamuoyunu doğru bilinçlendirmek için her yazılan kelime ve söylenen her sözün büyük önem taşıdığına dikkat çeken Bekar, “Çok ince eleyip sık dokuyoruz. Bu doğrultuda kendimizi nasıl geliştiririz diye sürekli çalışmalar yapıyor ve asla durmuyoruz. Bizim işimiz sadece sahanın içinde değil, bunun için sürekli kendimizi geliştiriyoruz. Neler yapmamız gerektiğini belirliyoruz ve kulübümüzü tüm dünyaya tanıtmaya çalışıyoruz.” dedi.
“DÜNYANIN NERESİNE GİDERSENİZ GİBİ BİR TRABZONSPORLUYA MUTLAKA DENK GELİRSİNİZ”
Sosyal medyaya çok önem verdiklerini ve sürekli bu konuda çalışmalar yaptıklarını dile getiren Bekar, “Trabzonspor’un en büyük avantajı dünyanın dört bir yanında taraftarının olması ve Türkiye’nin en büyük 4 takımından birisi olması. Bilinirliği yüksek. Medyada doğru bir şekilde yer almaya çalışıyoruz. Trabzsonspor sadece Trabzonluların değil, dünyanın neresine giderseniz gibi bir Trabzonsporluya mutlaka denk gelirsiniz.” ifadelerini kullandı.
Trabzsonspor’un sezon başında yaptığı büyük transferlerin nedenlerinden birisinin de dünya genelinde ki bilinirlik olduğunu kaydeden Bekar, “Kulüpleri sadece şampiyonluklar büyük yapmıyor. Bunun için birçok etken var. Bunları en iyi şekilde bilip, kullanmak ve dışarıya en iyi şekilde yansıtmanız, bilinçli bir şekilde hareket etmeniz gerekiyor.” dedi.
“1 MİLYON ÜYE KAMPANYASINI İLK TRABZONSPOR BAŞLATTI”
Sunumunun ardından öğrencilerin ve akademisyenlerin sorularını da cevaplandıran Bekar, Fenerbahçe’nin başlattığı 1 milyon üye çalışmasına karşılık Trabzonspor’un niye böyle bir çalışma yapmadığı şeklindeki soruya şöyle cevap verdi: “1 milyon üye projesi ilk olarak Trabzonspor tarafından Atay Aktuğ’un başkanlığı döneminde başlamıştır. Belli bir noktaya kadar da gelmişti. Taraftarın kulübe üye olması için illa bir kampanya olması gerekmiyor. Eğer Trabzonspor’u seviyorsa taraftar, sahada başarılı olmasını istiyorsa, aidiyet duygusu taşıyorsa zaten bunu öyle bir kampanya olmadan da yapabilir. Ama bu projenin mimarı yine Trabzonspor’dur.”
Söyleşinin sonunda Bekar’a plaket takdim edilirken, Bekar’da GİF Ajans ve Çaylak Reklamcılık koordinatörü Yrd.Doç.Dr. Emre Aslan’a imzalı Cordazo forması hediye etti.