Gümüşhane Haberleri

Parkomat Görevlilerine İletişim Eğitimi!

data-auto-format="rspv" data-full-width>
Gümüşhane

Gümüşhane kent merkezinde parkomat görevlileri ile sürücüler arasında yaşanan iletişim sorunlarını minimum seviyeye indirmek için parkomat görevlilerine etkili iletişim eğitimi verildi.

Gümüşhane kent merkezinde parkomat görevlileri ile sürücüler arasında yaşanan iletişim sorunlarını minimum seviyeye indirmek için parkomat görevlilerine etkili iletişim eğitimi verildi.

Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Tesisleri’nde gerçekleştirilen eğitimi Gümüşhane Üniversitesi akademisyenlerinden Öğretim Görevlisi Taşkın Kılıç gerçekleştirdi.

Karşısındaki kişilerle nasıl daha etkili iletişimde bulunulur? Empati,  hitap, dinleme, ikna gibi konular hakkında Parkomat görevlilerini bilgilendiren Kılıç, kendisinin de karşılaştığı problemlerden bahsederek 14 Parkomat görevlisini etkili iletişim konusunda bilgilendirdi.

Parkomat görevlilerine yaptıkları işin aslında devlete hizmet olduğunu söyleyen Kılıç, “Yaptığınız iş çok önemli hassas bir iş. Çünkü vatandaş sizinle konuşuyorken, devletle konuşuyormuş gibi düşünüyor. Yapacağınız yanlış bir davranış Valiyi,  Belediye Başkanını ve halkı da rahatsız eder.  Bu yüzden karşımızdaki kişilerle iletişim esnasında dikkati olalım “ dedi.

“Hepimizin işi iletişim, o yüzden işimizi tatlı dille, en üsluplu bir biçimde yapmamız gerekir” diyerek konunun önemine vurgu yapan Kılıç, görevlilerden iki kişiyi kürsüye çıkartarak, karşıdaki kişiye nasıl hitap edilmesi gerektiğini uygulamalı olarak gösterdi. Zaman zaman iletişimin komik yanlarını da gösteren Kılıç, söyleşiye keyifli bir şekilde devam etti.

Etkinlik sonunda Parkomat işinden sorumlu olan Fazıl Ceylan, önceliğin müşteriye karşı görüntünün olduğunu ifade ederek, “İletişim halindeyken hitap şeklimize çok dikkat etmeliyiz. Ne yaparsak yapalım ama işimizi severek yapalım” dedi.
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.