Yaptığı açıklamada gerek yerel basın gerekse sosyal medyada Yeni Gümüşhane Modern Karma Sanayi sitesinin yapılacağı bölge tartışmalarına her defasında açıklama yaparak bu bölgeyi isteyen Karma Modern Sanayi Sitesi Başkanı Nurettin Şaraç’ın STK’ların herhangi bir bölge için öneride bulunmadığını beyan ettiğini hatırlatan Sarı, “Daha önceki günlerde bir STK başkanımız İkisu bölgesinde 114 ada 154 parselde bir çalışma yapılarak orman vasfını yitirmiş arazinin vasıf değişikliği ile Hazineye aktarılarak bu bölgede çok geniş bir arazide bu projenin yapılmasının şehrimize olumlu katkısı olacağını ifade etmesinin üzerine başkanın bu paylaşımı bizi üzmüştür. STK’ların bugüne kadar belki bir talebi yoktu fakat bunu bugünde paylaşım yaparak bizlere genelle kıyaslamaları yanlıştır. Konum itibari ile bir potansiyel çoğunluğu elinde tutamayacak bir bölgenin sanayi sitesindeki birçok esnafın istememesi bile göz ardı edilerek ısrarla istenilmesini şaşkınlıkla karşılıyorum” dedi.
Sanayi sitesinde araç tamirhanelerinin yedek parça tedarikinde genelde komsu şehir Trabzon’u kullandığını ve acil durumlarda bölgeden hizmet veren dolmuşlarla parçaları getirdiğini hatırlatan Sarı, “Sanayi sitesinin Pirahmet kavşağına taşınmasında bu süreç bile uzayacaktır. Eğer sanayi sitesi İkisu bölgesine bu projenin yapıldığında, Zigana tüneli açıldığında ilimizde Trabzon sanayisine yönlenmenin önüne geçilebilecek. İkisu-Şiran hattını kullanan nakliye kamyonlarının sahilden sonra uğrayacağı bir sanayi olmadığı için bu araçların uğrak noktası olabilecek. Bölgede faaliyet gösteren iki büyük maden firmasından da tam anlamı ile faydalanıla bilinecektir. Yine projenin son aşamaya geldiğini beyan eden Sayın sanayi sitesi Başkanı Nurettin beyin, yapılan çalışma ve izinlerin kamuoyu ile paylaşılmasını ve bölgenin ön fizibilite raporu hazırlanarak tekrar gözden geçirilmesini talep ediyorum” diye konuştu.
DELİ DİVANE 2 Yıl Önce
BAŞKANA KATILIYORUM. YAPILMASI PLANLANAN YENİ SANAYİ SİTESİ ALANI GÜMÜŞHANE'MİZİN SANAYİNİN DİĞER KOMŞU TRABZON VE GİRESUN'A YÖNLENDİRİLMESİ PLANI GİBİDİR TEKRAR GÖZDEN GEÇİRİLMESİ; GEREKİĞİ DEĞERLENDİRİLMEKTEDİR.
metin çelenkli 2 Yıl Önce
sayın başkan tüm gümüşhanenin başkanımısın onubilelim iki suya kurulan sanayi sitesi yarın tünel açıldığında direk trabzona gideriz burda amaç ne bilelim organizeye günde 5 üzerinde tir geliyo bayburt kelkit erzuruma yakın olması bunlarıda göz ardı etmemek lazım sayın başkan siz bir toplantı yapıp bütün şöför esnafın görüşünü alırdın adil olurdu
Mevcut sanayi hk 2 Yıl Önce
Sanayi içine girince yol ve çevre düzenlemesinin perişan olduğu ortada mevcut sanayiye bir ağır ticari ustası dükkan bulamadigina ben şahit oldum... Gelmiş burada sanayi neden pirahmet gidiyor denmesi saçma bugün örnek lojistik bakıldığında hekimoglu yaptığı site esiroglunda ve aktif büyüklük ve düzen Şiran buna örnek ve bir çok iyi yapılması gereken şeyin yapılmaması sarı beyfendi geleceği görerek yorum yapması gerek ben ikisuda araba yaptıracak olsam Trabzon geçerim ki Zigana tüneli açılacak ve mevcut en düzgün müsait yer pirahmet bölgesi olduğuna inanıyorum şehir ozeliklle tekke bölge sinden arzular bölgesine büyüyor olaylara at gözü ile değil gerçekçi bakmak şart yok parça geliyor gidiyor bunlar hikaye parcacilar bu konuda kendilerini yetistirmeli üstüne lazım açıklama yapacak isen sarı bu şehirde kapakci yok pompacı enjektör cu yok buna açıklama yap sanayide... Duruşunda açıklama yapmadigin ve kamuoyuna ben varım havası boşa verme
yasar 2 Yıl Önce
bu kararı kim aldı peki. Tıpkı yeni hastane yeri gibi.
Ergin Karaçengel 2 Yıl Önce
Şehirden uzaklaşmak her ne kadar yanlışsa da, İki su bölgesi daha münasip gözüküyor.
Bekir Alkan 2 Yıl Önce
Şehir merkezinin Tekke köyünü de içine alacak şekilde büyümesine bilinçli, köyünü seven Tekke'liler karşı gelecek, köyün mahalle olarak bağlanmaması için her türlü yasal mücadeleyi vereceklerdir.
Başkan bey 2 Yıl Önce
Birleştirici rolunuz olduğunu unutmayın ayrıştırıcı açıklama yaptıniz üzücüdür
Gümüshane 2 Yıl Önce
Metin çelenkli ikisu-şiran tüneli açılınca kelkit sıran erzincan arabası o yoldan geçmeyecek. O yol sadece Trabzon'dan Erzuruma giden arabaya hizmet verecek. Sanayideki esnaf bir contayı bile trabzondan getirtiyor. Eğer ikisu tarafına yapılırsa kimse sanayi'ye uğramadan Trabzona gitmez. Ardığını bulurse niye Trabzona insin? Bulamazsa direk Trabzona devam eder hiçbir kayıbı yok. 16 km pirahmete gidecem aradığımı bulamayacam 16 geri gelecem 32 km havadan yol yapacam sonra tekrar Trabzona gidecem. Akıl karımı Allah aşkına.
Gümüshane 2 Yıl Önce
İlk sanayi sitesi 1985 de Daltaban semtinde kuruldu sonra şimdiki yerine taşındı şimdi başka bir yere taşınıyor. Bunların hepsi akılsızca alınan kararlar yüzünden oluyor. Doğru bir yer seçki üç gün sonra bu duruma gelmesin. Kafası azcık çalışan hiçkimse orada sanayi olamayacağını bilir. Eğer yapılırsa 3 tane hızarcıyla 2 tane mermerci gider oraya, diğer dükkanlarda depo olarak kullanılır. Al sana karma sanayi sitesi. Tamirci zaten ben gelmem diyor.