Gümüşhane Haberleri

TT Saha Yönetimi Başkanı Haktan Kılıç Gümüşhane'de

data-auto-format="rspv" data-full-width>
Gümüşhane

Türk Telekom Saha Yönetimi Başkanlığı, il müdürlükleri arasında düzenlediği yüksek müşteri memnuniyeti, verimlilik ve gelir hedefli performans yarışmasında, Türk Telekom Bayburt İl Müdürlüğü Haziran ayının birincisi olurken Gümüşhane İl Müdürlüğü ikinci oldu.

Türk Telekom Saha Yönetimi Başkanlığı, il müdürlükleri arasında düzenlediği yüksek müşteri memnuniyeti, verimlilik ve gelir hedefli performans yarışmasında, Türk Telekom Bayburt İl Müdürlüğü Haziran ayının birincisi olurken Gümüşhane İl Müdürlüğü ikinci oldu. 
 
Türkiye’nin öncü iletişim ve yakınsama teknolojileri şirketi Türk Telekom’un, “Şirket içi Gelişim Projesi”  kapsamında Saha Yönetimi Başkanlığı’nın, Türkiye çapındaki tüm il müdürlükleri arasında başlattığı “Türk Telekom İl Müdürlükleri Yarışıyor”  etkinliği tüm hızıyla sürüyor. 
 
Bir yıl süreyle devam edecek yarışma kapsamında Türkiye’nin 81 ilinde faaliyet gösteren Türk Telekom İl Müdürlükleri, en yüksek müşteri memnuniyetini yakalamak, arıza ve şikayet oranlarını en düşük seviyeye çekmek ve şirket hedeflerine ulaşmak için çaba gösteriyor.
 
Haziran ayında Saha Yönetimi Başkanlığı tarafından başlatılan “Türk Telekom İl Müdürlükleri Yarışıyor”  etkinliğinde ilk ayın birincisi Bayburt, İkincisi Gümüşhane, en yüksek müşteri memnuniyetini yakalayarak, arıza ve şikayet oranlarının en düşük seviyeye çekildiği Türk Telekom İl Müdürlükleri oldu.
 
Türk Telekom Bayburt İl Müdürlüğü’nde düzenlenen törende, Bayburt İl Müdürü Fatih Korkusuz, birincilik kupasını ve başarı sertifikasını Türk Telekom Saha Yönetimi Başkanı Haktan Kılıç’ın elinden aldı. Ödül törenine Türk Telekom Kuzey II Bölge Müdür Yardımcıları Necmi Mazlum ve Burhanettin Ayan, Gümüşhane İl Müdürü Hüseyin Karasoy’un yanı sıra çok sayıda yönetici katıldı.
Düzenlenen ödül töreninde bir konuşma yapan Türk Telekom Saha Yönetimi Başkanı Haktan Kılıç yarışmanın hedeflerini;  il müdürlüklerinin performans odaklı çalışmalarının sağlanması,  performans takibinin düzenli ve sürekli hale getirilmesi, yıllık hedefe göre erken uyarı sisteminin oluşturulması ve gelişmesi gereken yönlerin düzenli takibi ile başarının kalıcı hale getirilmesi olarak sıraladı.

Kılıç şunları söyledi: “Türk Telekom olarak 21.500’ü aşkın personelimizle, tüm yurt genelinde daima müşteri memnuniyeti öncelikli çalışıyoruz. Verimliliğimizi artırma ve hedeflerimize ulaşma yolunda, tüm il müdürlüklerimiz heyecanlı ve tatlı bir rekabet içinde çalışıyor. İlk ay birincimiz Bayburt ikincimiz Gümüşhane İl Müdürlüklerimizi kutluyoruz. Çalışmalarımızı, Türkiye’nin her noktasında en iyi hizmeti vermek ve 3D vizyonumuzun temelini oluşturan müşteri memnuniyetimizi artırmak üzere hız kesmeden sürdüreceğiz”.

Haktan Kılıç, ödül töreninin ardından, yarışmanın ikincisi olan Gümüşhane İl Müdürlüğü’ne uğradı ve İl Müdürü Hüseyin Karasoy’u makamında ziyaret ederek çalışmalar hakkında bilgi aldı. Kılıç Gümüşhane’de yeni hizmete açılan İl Telekom Müdürlüğü binasını ve Müşteri İlişkileri birimini ziyaret ederek incelemelerde bulundu, ayrıca ziyareti sırasında Telekom’da iş takibi için bulunan vatandaşları da dinledi ve memnuniyetlerini sorguladı. Müşteriler de memnuniyetlerini dile getirerek hizmetlerin artarak devam etmesi temennisinde bulundular.
Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.