Dernek Başkanı Mehmet Gök, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, dernek olarak eğitim hayatında maddi zorluklar yaşayan gençlere ve ailelerine destek olmayı amaçladıklarını söyledi.
Burs başvurularının 4-30 Kasım tarihleri arasında derneğin resmi web sitesi üzerinden çevrim içi form doldurularak yapılacağını kaydeden Gök, başvuru şartları ve istenen belgeleri şöyle açıkladı:
Başvuru Şartları ve Belgeler
Başvuru sırasında, adaylardan öğrenci belgesi, not durumu (transkript) ve aile gelir durumu gibi belgeler isteniyor. Bu belgelerle öğrencilerin başvuruları, BAĞGÜMDER burs komitesi tarafından titizlikle değerlendirilecek. Başvuruların ardından yapılan incelemeler sonucunda, başarılı adaylar için sağlanacak burslar karşılıksız olacak.
Burs başvuru süreci tamamlandıktan sonra, sonuçlar BAĞGÜMDER’in web sitesinde ilan edilecek. Adaylar başvurularını eksiksiz olarak ilettikten sonra, başvurular komitenin değerlendirmesine alınacak.