Gümüşhane’de 2013 yılında bin 899 vatandaşın talep ve şikayetlerini internet, telefon ve yazılı olarak kamu kurumlarına ilettiği bildirildi.
Gümüşhane Valiliği Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğünden yapılan açıklamada, Gümüşhane Valiliği bünyesinde hizmet veren Başbakanlık İletişim Merkezi'ne (BİMER) 2013 yılında bin 270 kişinin başvurduğu, yapılan müracaatlarda genel olarak sosyal güvenlik, eğitim, tarım, hayvancılık, orman, kadastro, çevre, sağlık, iş talebi gibi konularının başta olduğu belirtildi.
Açıklamada, Gümüşhane’de kamu kurum ve kuruluşlarının yaptığı iş ve işlemlerle ilgili olarak, 2013 yılında Bilgi Edinme Hakkı Kanunu kapsamında bilgi almak için 629 kişinin müracaat ettiği kaydedildi.
Sisteme yapılan başvuruların dilekçe hakkı kapsamında olduğunda 30 gün, Bilgi Edinme Hakkı Kanunu'nca yapıldığında ise 15 günlük süre içinde cevaplandırıldığı kaydedilen açıklamada, 2012 yılında Gümüşhane’den bin 35 başvuru yapıldığı hatırlatıldı.
Açıklamada, telefon, faks, mektup veya şahsen başvuruların da yapılabildiği, vatandaşların, dünyanın her yerinden, her an devlete müracaat etmelerini ve müracaatlarının da ilgili mercilerce cevaplandırılmasına imkan sağlayan bir halkla ilişkiler uygulaması olarak BİMER’in 2006 yılında faaliyete geçirildiği kaydedildi.
Güncelleme Tarihi: 24 Ocak 2014, 15:59
Gümüşhane Valiliği Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğünden yapılan açıklamada, Gümüşhane Valiliği bünyesinde hizmet veren Başbakanlık İletişim Merkezi'ne (BİMER) 2013 yılında bin 270 kişinin başvurduğu, yapılan müracaatlarda genel olarak sosyal güvenlik, eğitim, tarım, hayvancılık, orman, kadastro, çevre, sağlık, iş talebi gibi konularının başta olduğu belirtildi.
Açıklamada, Gümüşhane’de kamu kurum ve kuruluşlarının yaptığı iş ve işlemlerle ilgili olarak, 2013 yılında Bilgi Edinme Hakkı Kanunu kapsamında bilgi almak için 629 kişinin müracaat ettiği kaydedildi.
Sisteme yapılan başvuruların dilekçe hakkı kapsamında olduğunda 30 gün, Bilgi Edinme Hakkı Kanunu'nca yapıldığında ise 15 günlük süre içinde cevaplandırıldığı kaydedilen açıklamada, 2012 yılında Gümüşhane’den bin 35 başvuru yapıldığı hatırlatıldı.
Açıklamada, telefon, faks, mektup veya şahsen başvuruların da yapılabildiği, vatandaşların, dünyanın her yerinden, her an devlete müracaat etmelerini ve müracaatlarının da ilgili mercilerce cevaplandırılmasına imkan sağlayan bir halkla ilişkiler uygulaması olarak BİMER’in 2006 yılında faaliyete geçirildiği kaydedildi.