Transit yoldan 2010 yılında 1 milyon 330 bin araç geçti.
Gümüşhane’nin coğrafi yapısının engebeli olması, yol ve otoparkların kısıtlı olmasına birde alternatif yolların yetersizliği ve caddelerin dar oluşu trafik akışında sorunlara neden oluyor.
Doğu Anadolu’yu Karadeniz’e bağlayan en önemli güzergahlardan E-97 karayolu Gümüşhane şehir geçişinde ise özellikle gündüzleri yaşanan yoğun trafik dikkati çekiyor. 2010 yılında günde 3 bin 696 aracın geçtiği yolda, bir yılda toplam 1 milyon 330 bin 560 araç geçti.
Gümüşhane şehir merkezinde ki tescilli 7 bin 51 araca özellikle yakın illerden ve Salı günleri köylerden ve ilçelerden gelen araçlar da eklenince trafiği çekilmez bir hal alıyor.
İl merkezinde 144 araç kapasiteli Belediye Otoparkı ve 90 araç kapasiteli Aras Otoparkı haricinde resmi otoparkı bulunmayan Gümüşhane’de vatandaşlar, 400-450 araç kapasiteli Atatürk Stadyumu ve 120-130 araç kapasiteli Zafer Meydanındaki alan ucuz ve düzenli bir otoparka çevrilebileceğini söyledi.
Güncelleme Tarihi: 27 Ocak 2012, 18:07
Gümüşhane’nin coğrafi yapısının engebeli olması, yol ve otoparkların kısıtlı olmasına birde alternatif yolların yetersizliği ve caddelerin dar oluşu trafik akışında sorunlara neden oluyor.
Doğu Anadolu’yu Karadeniz’e bağlayan en önemli güzergahlardan E-97 karayolu Gümüşhane şehir geçişinde ise özellikle gündüzleri yaşanan yoğun trafik dikkati çekiyor. 2010 yılında günde 3 bin 696 aracın geçtiği yolda, bir yılda toplam 1 milyon 330 bin 560 araç geçti.
Gümüşhane şehir merkezinde ki tescilli 7 bin 51 araca özellikle yakın illerden ve Salı günleri köylerden ve ilçelerden gelen araçlar da eklenince trafiği çekilmez bir hal alıyor.
İl merkezinde 144 araç kapasiteli Belediye Otoparkı ve 90 araç kapasiteli Aras Otoparkı haricinde resmi otoparkı bulunmayan Gümüşhane’de vatandaşlar, 400-450 araç kapasiteli Atatürk Stadyumu ve 120-130 araç kapasiteli Zafer Meydanındaki alan ucuz ve düzenli bir otoparka çevrilebileceğini söyledi.