Gümüşhane Sanayici ve İşadamları Derneği (GÜSİAD) Genel Başkanı Doç.Dr. Kenan Aydın tarafından kaleme alınan “Güncel Pazarlama Konuları (Örnek Olaylarla)” kitapçılardaki yerini aldı.
Beta yayınlarından çıkan kitabın önsözünde uluslararası marka oluşturmak ve uluslararası pazarlarda nasıl davranılacağını ve karşılaşılabilecek riskleri tahmin edebilmenin önemini vurgulayan Aydın, “Bu çalışmada seçilmiş güncel pazarlama konularına yer verilmiştir. Birinci ve ikinci bölümde, daha işin başında işletmelerin yapmak zorunda olduğu pazar bölümlemesi ile hedef pazar seçimi ve konumlandırma konularına yer verilmiştir. Üçüncü bölümde içerik markalaştırması, dördüncü bölümde uluslararası pazarlama açısından politik risk ve yönetimi, beşinci bölümde ürün kategorilerinin yönetimi, altıncı bölümde Turquality-uluslararası marka oluşturma süreci, yedinci bölümde müşteri ilişkileri yönetimi, veri madenciliği ve portföy yönetimi konularına ve sekizinci bölümde de iş planı-pazarlama planı hazırlama modellerine yer verilmiştir. Bu kitabın hazırlanması konusunda beni motive eden temel unsur, konuların güncel olması ve her bir konunun nasıl uygulanabileceği ya da uygulandığını ortaya koymak üzere örnek olaylara yer verilmesinin düşünülmesi olmuştur.” dedi.
Yıldız Teknik Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Güler Aras’ın da sunuş yaptığı kitap raflardaki yerini aldı.
Güncelleme Tarihi: 27 Kasım 2012, 21:22
Beta yayınlarından çıkan kitabın önsözünde uluslararası marka oluşturmak ve uluslararası pazarlarda nasıl davranılacağını ve karşılaşılabilecek riskleri tahmin edebilmenin önemini vurgulayan Aydın, “Bu çalışmada seçilmiş güncel pazarlama konularına yer verilmiştir. Birinci ve ikinci bölümde, daha işin başında işletmelerin yapmak zorunda olduğu pazar bölümlemesi ile hedef pazar seçimi ve konumlandırma konularına yer verilmiştir. Üçüncü bölümde içerik markalaştırması, dördüncü bölümde uluslararası pazarlama açısından politik risk ve yönetimi, beşinci bölümde ürün kategorilerinin yönetimi, altıncı bölümde Turquality-uluslararası marka oluşturma süreci, yedinci bölümde müşteri ilişkileri yönetimi, veri madenciliği ve portföy yönetimi konularına ve sekizinci bölümde de iş planı-pazarlama planı hazırlama modellerine yer verilmiştir. Bu kitabın hazırlanması konusunda beni motive eden temel unsur, konuların güncel olması ve her bir konunun nasıl uygulanabileceği ya da uygulandığını ortaya koymak üzere örnek olaylara yer verilmesinin düşünülmesi olmuştur.” dedi.
Yıldız Teknik Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Güler Aras’ın da sunuş yaptığı kitap raflardaki yerini aldı.