Sanal Pazar Büyüyor: Eşarplar da İnternetten

Gümüşhaneli genç girişimci Ertürk Yakut, www.markaesarplar.com adlı web sitesinden eşarp ve şal satışını başlattı.

Sanal Pazar Büyüyor: Eşarplar da İnternetten
Gümüşhaneli genç girişimci Ertürk Yakut, www.markaesarplar.com adlı web sitesinden eşarp ve şal satışını başlattı.

İnternet kullanıcılarının tesettür sektöründeki ihtiyaçlarını geniş ürün yelpazesi ve hizmet kalitesi ile karşılamak için yola çıktıklarını kaydeden Yakut, “Hayallerimiz hedeflerimizden büyük. Dinamik kadromuzla online alışveriş fikrini bir adım öteye taşımak ve hizmet anlayışımızla fark oluşturma hayalini gerçeğe dönüştürmek için hiç durmadan ve yılmadan çalışarak online tesettür alışverişinin lideri olmak için bu yola çıktık.” dedi.

En hızlı, en güvenli, en iyi kampanyaları sunan, en yüksek oranda bilinen, en çok alışveriş yapılan online eşarp mağazası olmayı amaç edindiklerini kaydeden Yakut, Türkiye’de her 5 kişiden birinin internetten alışveriş yaptığını söyledi.

Türkiye'de e-ticaret cirolarındaki artışın birçok uluslararası finans kuruluşu tarafından ilgiyle izlendiğini ifade eden Yakut, “Türkiye e-ticaret anlamında, en hızlı büyüyen pazarlardan biri. 2011'in ilk 9 ayındaki büyüme oranı ile e-ticaret pazarı Türkiye dünyanın en hızlı büyüyen pazarlarından biri. E-ticaret siteleri üzerinde gerçekleşen alışveriş, güvenlik önlemleri arttıkça daha da yaygınlaşacak. Marka Eşarplar olarak internette ‘güvenli alışveriş’ sistemi ile sanal mağazamızda daha da güvenli bir alışveriş ortamı sunuyoruz.” dedi.

Yakut, internet üzerinden alışveriş yapılırken dikkat edilmesi gereken noktaları ise şöyle sıraladı: “İnternet üzerinde alışveriş yapılan sitenin güvenliğinin özel sertifikalarla sağlanmış olması gerekmektedir. Banka logosu ve adı kullanılsa bile, kişisel bilgileri isteyen e-postalara ve sitelere yanıt verilmemesi gerekir. İnternet kafe gibi halka açık ve kalabalık yerlerde olan bilgisayardan alışveriş yapılması durumunda, kredi kartı bilgilerinin güvenliği açısından son derece dikkatli olunması gerekmektedir. Sanal ortamda artan virüs tehlikelerine karşı, kredi kartının kullanıldığı bilgisayara antivirüs programı yüklenmelidir. Türkiye’de e-ticaret kullananların sadece % 40’ı e-ticareti yoğun olarak kullanıyor (haftada bir işlemden daha fazla). Bu durumda e-ticaret pazarının çok özel bir pazar olduğunu söylemek yanlış olmaz. Türkiye’de ortalama bir internet girişimcisi tüm nüfusun yaklaşık % 6’sına hitap ettiğinin farkında olarak işe başlamak durumunda. Avrupa’daki araştırmalar 2013 yılında, 2007 rakamlarının ikiye katlanacağını öngörüyor. Tahminlerimize göre önümüzdeki 5 yıllık süreçte Türkiye’de e-ticaret pazarının toplam nüfusun %15’i civarında olacağını söyleyebiliriz.”

Yakut, tüm Türkiye’ye hizmet vermek için çıktıkları bu yolda Gümüşhaneli hemşehrilerinden destek beklediğini sözlerine ekledi.
Güncelleme Tarihi: 02 Kasım 2011, 23:46
YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER