Gümüşhane Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürlüğü, Gençlik Merkezi tarafından gençlere yönelik olarak ‘Sosyal Medya Okuryazarlık Eğitimi’ verildi.
Kalkınma Bakanlığı - Habitat Kalkınma ve Yönetişim Derneği - UNDP- Microsoft Sponsorluğu ve Geleceğini Tasarla Programı kapsamında Sosyal Medya Okuryazarlığı konulu gerçekleştirilen eğitime 36 genç katıldı.
Kurumun toplantı salonunda gerçekleştirilen eğitim, Gençlik Merkezi Gönüllü Gençlik Lideri ve aynı zamanda Ulusal Gençlik Parlamentosunun ‘seçilmek istiyorum’ kampanyası Gümüşhane İl Temsilcisi ve Habitat Kalkınma ve Yönetişim Derneği Gönüllü Proje Eğitmeni Çağrı Atmaca tarafından verildi.
18-29 yaş arası gençlerin katıldığı bir günlük eğitimde gençlere İnternet ve Sosyal Medya Tarihi, Sosyal Medya Nedir, Sosyal Medya Okuryazarlığı Nedir, konularında bilincin oluşması ve sosyal medyanın aktif olarak bilinçli kullanılması konularında eğitimler verildi.
Atmaca, Sosyal medya okuryazarlığının, insanların medya mesajlarını daha iyi anlaması, analiz etmesi, belirli açılardan değerlendirebilmesi ve daha bilinçli olarak tüketebilmesi sürecine verilen isim olduğunu ifade etti.
İnsanların internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımların bütünü olduğunu söyleyen Atmaca,“Sosyal Medya, geleneksel tek yönlü bilgi akışından, çok yönlü ve eş zamanlı bilgi paylaşımına geçişi anlatan, insanların birbirleriyle içerik ve bilgi paylaşmasını sağlayan internet siteleri ve uygulamalar sayesinde, herkes aradığı ve ilgilendiği içeriklere sosyal medya sayesinde ulaşabilmektedir” dedi.
Güncelleme Tarihi: 01 Haziran 2015, 17:21
Kalkınma Bakanlığı - Habitat Kalkınma ve Yönetişim Derneği - UNDP- Microsoft Sponsorluğu ve Geleceğini Tasarla Programı kapsamında Sosyal Medya Okuryazarlığı konulu gerçekleştirilen eğitime 36 genç katıldı.
Kurumun toplantı salonunda gerçekleştirilen eğitim, Gençlik Merkezi Gönüllü Gençlik Lideri ve aynı zamanda Ulusal Gençlik Parlamentosunun ‘seçilmek istiyorum’ kampanyası Gümüşhane İl Temsilcisi ve Habitat Kalkınma ve Yönetişim Derneği Gönüllü Proje Eğitmeni Çağrı Atmaca tarafından verildi.
18-29 yaş arası gençlerin katıldığı bir günlük eğitimde gençlere İnternet ve Sosyal Medya Tarihi, Sosyal Medya Nedir, Sosyal Medya Okuryazarlığı Nedir, konularında bilincin oluşması ve sosyal medyanın aktif olarak bilinçli kullanılması konularında eğitimler verildi.
Atmaca, Sosyal medya okuryazarlığının, insanların medya mesajlarını daha iyi anlaması, analiz etmesi, belirli açılardan değerlendirebilmesi ve daha bilinçli olarak tüketebilmesi sürecine verilen isim olduğunu ifade etti.
İnsanların internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımların bütünü olduğunu söyleyen Atmaca,“Sosyal Medya, geleneksel tek yönlü bilgi akışından, çok yönlü ve eş zamanlı bilgi paylaşımına geçişi anlatan, insanların birbirleriyle içerik ve bilgi paylaşmasını sağlayan internet siteleri ve uygulamalar sayesinde, herkes aradığı ve ilgilendiği içeriklere sosyal medya sayesinde ulaşabilmektedir” dedi.