Gümüşhane Devlet Hastanesinde yeni başlatılan uygulama ile hastaneye müracaat eden hastalar görevli personel tarafından karşılanarak yönlendiriliyor.
Geçtiğimiz hafta başlatılan hizmetle ilgili bilgi veren Gümüşhane Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Op.Dr. Aziz Ahmet Surel, sağlık hizmetlerinin daha etkin, daha verimli, daha kaliteli sunulabilmesi ve hasta memnuniyetinin artırılması amacıyla Gümüşhane’de Kamu Hastaneleri Genel Sekreterliğine bağlı kurumlarda hasta karşılama ve yönlendirme birimlerinin hizmete başladığını söyledi.
Sağlık Bakanlığının sağlıkta dönüşüm ve hasta odaklı hizmet uygulamalarına istinaden başlatılan uygulama ile hastanelerde yaşlı, özürlü yada herhangi bir sebeple hastane işlemleri esnasında yardım ve yönlendirmeye ihtiyaç duyan hasta ve hasta yakınlarının bu ihtiyaçlarının “karşılama ve yönlendirme” personeli tarafından giderileceğini ifade eden Surel, çalıştırılan personele Kalite Birimi tarafından konusuyla ilgili eğitim verildiğini de sözlerine ekledi.
Hasta ve hasta yakınlarının kendilerine yardımcı olmaya çalışan eğitimli görevliler sayesinde artık hastane işlemleri esnasında işlerini daha kolay ve hızlı halledebileceğini kaydeden Surel, “Karşılama ve yönlendirme elemanları, gidecekleri birime kadar götürdükleri yaşlıların ve kendi başına yürüyemeyen hastaların evrak işlerine de yardımcı olacaklar. Bu personellerin gömlek ve formalarının ön veya arka yüzlerine, hasta ve yakınlarının daha kolay iletişime geçmesini sağlayacak ‘bana sorabilirsiniz, sizin için buradayız, size nasıl yardımcı olabilirim, sizi dinliyoruz, sizin için varız, yalnız değilsiniz’ gibi yazıların yazıldı.” dedi.
Surel, ayrıca Gümüşhane Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği bünyesinde bulunan Şehit Ebe Kevser Ceylan Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, Kelkit Devlet Hastanesi ve Şiran Devlet Hastanelerinde de Ocak ayı başından itibaren bu hizmetin verilemeye başlanacağını da ifade etti.
Güncelleme Tarihi: 24 Aralık 2012, 17:48
Geçtiğimiz hafta başlatılan hizmetle ilgili bilgi veren Gümüşhane Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Op.Dr. Aziz Ahmet Surel, sağlık hizmetlerinin daha etkin, daha verimli, daha kaliteli sunulabilmesi ve hasta memnuniyetinin artırılması amacıyla Gümüşhane’de Kamu Hastaneleri Genel Sekreterliğine bağlı kurumlarda hasta karşılama ve yönlendirme birimlerinin hizmete başladığını söyledi.
Sağlık Bakanlığının sağlıkta dönüşüm ve hasta odaklı hizmet uygulamalarına istinaden başlatılan uygulama ile hastanelerde yaşlı, özürlü yada herhangi bir sebeple hastane işlemleri esnasında yardım ve yönlendirmeye ihtiyaç duyan hasta ve hasta yakınlarının bu ihtiyaçlarının “karşılama ve yönlendirme” personeli tarafından giderileceğini ifade eden Surel, çalıştırılan personele Kalite Birimi tarafından konusuyla ilgili eğitim verildiğini de sözlerine ekledi.
Hasta ve hasta yakınlarının kendilerine yardımcı olmaya çalışan eğitimli görevliler sayesinde artık hastane işlemleri esnasında işlerini daha kolay ve hızlı halledebileceğini kaydeden Surel, “Karşılama ve yönlendirme elemanları, gidecekleri birime kadar götürdükleri yaşlıların ve kendi başına yürüyemeyen hastaların evrak işlerine de yardımcı olacaklar. Bu personellerin gömlek ve formalarının ön veya arka yüzlerine, hasta ve yakınlarının daha kolay iletişime geçmesini sağlayacak ‘bana sorabilirsiniz, sizin için buradayız, size nasıl yardımcı olabilirim, sizi dinliyoruz, sizin için varız, yalnız değilsiniz’ gibi yazıların yazıldı.” dedi.
Surel, ayrıca Gümüşhane Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği bünyesinde bulunan Şehit Ebe Kevser Ceylan Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi, Kelkit Devlet Hastanesi ve Şiran Devlet Hastanelerinde de Ocak ayı başından itibaren bu hizmetin verilemeye başlanacağını da ifade etti.