İlk ve ortaöğretim öğrencilerinin eserlerinden oluşan Gümüş Kalemler Şiir-4 ve Gümüş Kalemler Kompozisyon-5 kitapları ile 2007-2011 yılları arasında yapılan OKS, SBS, ÖSS, YGS ve LYS’ye ait istatistiki bilgilerin yer aldığı “Sınav İstatistik Kitabı” İl Milli Eğitim Müdürlüğü Eğitim Öğretim ve Kültür Şubesi tarafından yayımlandı.
2 cilt halinde basımı yapılan Gümüş Kalemler Şiir- 4 ve Gümüş Kalemler Kompozisyon-5 kitaplarında, öğretim yılı içerisinde düzenlenen yarışmalarda okul ve il düzeyinde dereceye giren öğrencilerin eserleri yer alıyor.
İl Milli Eğitim Müdürü Galip Gülmez, “Öğrencilerimizin akademik başarılarının yanında kültürel anlamda yetişmeleri, okuma ve yazma alışkanlığının kazandırılması ve geliştirilmesi adına son derece önemsediğimiz bu çalışma sayesinde henüz okul yıllarında eserleri kitaplaştırılmış ve yayımlanmış öğrencilerimizin bu yetenekleri desteklenmekte ve aynı zamanda çalışmaları geliştirilmektedir. Bugün için öğrencilerimizin eserleri bir araya getirilerek oluşturula bu kitaplar ilerde her birinin bir şair veya yazar olarak kendi kitaplarının ve yazımlarının ilk adımı olacaktır”. dedi.
Gülmez, yayın kurulunun başında bulunan Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Mesut Olgun ile yayın kurulu üyeleri Ticaret Meslek Lisesi Müdür Yardımcısı Alim Gören, Gümüşhane Anadolu Lisesi Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenleri Hakan Söylemez ve Yılmaz Bakır, Anadolu Sağlık Meslek Lisesi Müdür Başyardımcısı Mehmet Akif Odabaş, Türk Telekom Fen Lisesi Edebiyat Öğretmeni Abdulkadir Avcı’ya; kitapların dizgi ve kapak tasarımlarını yapan İl Milli Eğitim Müdürlüğü MEBBİS Yöneticileri Kâmil Kaya ve Murat Ceyhan Nas’a; editörler Şermin Zengin ve Mehmet Yücel Ergin’e emeklerinden dolayı teşekkür etti.
YÜKSELEN BAŞARININ SAYISAL VERİLERİ KİTAP OLDU
2007- 2011 yılları arasında yapılan OKS, SBS, ÖSS, YGS ve LYS’ye ait sınav sonuçları kitap haline getirildi. Puan ve net ortalamalarına göre hazırlanan ve 444 sayfadan oluşan istatistik kitabı, aynı zamanda okul türlerine göre öğrencilerin yetiştirilmiş oldukları öğretim kurumlarına ait bilgiler de içermektedir.
Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Mesut Olgun’un başkanlığında Kâmil Kaya, Murat Ceyhan Nas ve Mehmet Yücel Ergin’den oluşan komisyon tarafından hazırlanan “ Sınav İstatistikleri” kitabında ilin son beş yıllık sınav sonuçları detaylı olarak yer almaktadır.
Milli Eğitim Müdürlüğü Eğitim- Öğretim Şubesi tarafından hazırlanan “ Sınav İstatistik” kitabı için yayın kurulu adına kaleme alınan önsöz bölümünde kitabın hazırlanma gerekçesi olarak; “ Milli Eğitim Müdürlüğümüz tarafından hazırlanan bu kitap, ilimizin 2007 ile 2011yılları arasındaki OKS, SBS, ÖSS, YGS ve LYS sonuçlarını içermektedir. Sınav sonuçları hem puan türlerine göre, hem de dersler bazındaki net ortalamalarına göre hazırlanmış olup, aynı zamanda okul türlerine göre öğrencilerin yerleştirilmiş oldukları öğretim kurumlarına ait bilgileri de içermektedir.
Hazırlanan sayısal veriler okullar arasında bir sıralama yapmak ve okulları başarılı veya başarısız olarak nitelendirmek amacıyla değil, son beş yıl içerisinde gerek okul içi gerekse il genelindeki genel duruma ilişkin tespitlerde bulunmak ve geleceği planlamak amacıyla hazırlanmıştır. Okullarımız arasındaki farklar da dikkate alınarak hazırlanan istatistiklerde yerleşim yerlerine göre merkez, belde/köy okulları ve Yatılı İlköğretim Bölge Okullarına ilişkin sayısal veriler ayrıca kendi içlerinde değerlendirilmiştir. Uygulamış oldukları programlar arasındaki farklılıklar ve öğrenci yerleştirilmesindeki seviye farklılıkları da dikkate alınarak genel/akademik liseler ve meslek liseleri şeklinde de ayrıntılara yer verilerek hazırlanmıştır.” denildi.
Güncelleme Tarihi: 05 Mart 2012, 14:29
2 cilt halinde basımı yapılan Gümüş Kalemler Şiir- 4 ve Gümüş Kalemler Kompozisyon-5 kitaplarında, öğretim yılı içerisinde düzenlenen yarışmalarda okul ve il düzeyinde dereceye giren öğrencilerin eserleri yer alıyor.
İl Milli Eğitim Müdürü Galip Gülmez, “Öğrencilerimizin akademik başarılarının yanında kültürel anlamda yetişmeleri, okuma ve yazma alışkanlığının kazandırılması ve geliştirilmesi adına son derece önemsediğimiz bu çalışma sayesinde henüz okul yıllarında eserleri kitaplaştırılmış ve yayımlanmış öğrencilerimizin bu yetenekleri desteklenmekte ve aynı zamanda çalışmaları geliştirilmektedir. Bugün için öğrencilerimizin eserleri bir araya getirilerek oluşturula bu kitaplar ilerde her birinin bir şair veya yazar olarak kendi kitaplarının ve yazımlarının ilk adımı olacaktır”. dedi.
Gülmez, yayın kurulunun başında bulunan Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Mesut Olgun ile yayın kurulu üyeleri Ticaret Meslek Lisesi Müdür Yardımcısı Alim Gören, Gümüşhane Anadolu Lisesi Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenleri Hakan Söylemez ve Yılmaz Bakır, Anadolu Sağlık Meslek Lisesi Müdür Başyardımcısı Mehmet Akif Odabaş, Türk Telekom Fen Lisesi Edebiyat Öğretmeni Abdulkadir Avcı’ya; kitapların dizgi ve kapak tasarımlarını yapan İl Milli Eğitim Müdürlüğü MEBBİS Yöneticileri Kâmil Kaya ve Murat Ceyhan Nas’a; editörler Şermin Zengin ve Mehmet Yücel Ergin’e emeklerinden dolayı teşekkür etti.
YÜKSELEN BAŞARININ SAYISAL VERİLERİ KİTAP OLDU
2007- 2011 yılları arasında yapılan OKS, SBS, ÖSS, YGS ve LYS’ye ait sınav sonuçları kitap haline getirildi. Puan ve net ortalamalarına göre hazırlanan ve 444 sayfadan oluşan istatistik kitabı, aynı zamanda okul türlerine göre öğrencilerin yetiştirilmiş oldukları öğretim kurumlarına ait bilgiler de içermektedir.
Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Mesut Olgun’un başkanlığında Kâmil Kaya, Murat Ceyhan Nas ve Mehmet Yücel Ergin’den oluşan komisyon tarafından hazırlanan “ Sınav İstatistikleri” kitabında ilin son beş yıllık sınav sonuçları detaylı olarak yer almaktadır.
Milli Eğitim Müdürlüğü Eğitim- Öğretim Şubesi tarafından hazırlanan “ Sınav İstatistik” kitabı için yayın kurulu adına kaleme alınan önsöz bölümünde kitabın hazırlanma gerekçesi olarak; “ Milli Eğitim Müdürlüğümüz tarafından hazırlanan bu kitap, ilimizin 2007 ile 2011yılları arasındaki OKS, SBS, ÖSS, YGS ve LYS sonuçlarını içermektedir. Sınav sonuçları hem puan türlerine göre, hem de dersler bazındaki net ortalamalarına göre hazırlanmış olup, aynı zamanda okul türlerine göre öğrencilerin yerleştirilmiş oldukları öğretim kurumlarına ait bilgileri de içermektedir.
Hazırlanan sayısal veriler okullar arasında bir sıralama yapmak ve okulları başarılı veya başarısız olarak nitelendirmek amacıyla değil, son beş yıl içerisinde gerek okul içi gerekse il genelindeki genel duruma ilişkin tespitlerde bulunmak ve geleceği planlamak amacıyla hazırlanmıştır. Okullarımız arasındaki farklar da dikkate alınarak hazırlanan istatistiklerde yerleşim yerlerine göre merkez, belde/köy okulları ve Yatılı İlköğretim Bölge Okullarına ilişkin sayısal veriler ayrıca kendi içlerinde değerlendirilmiştir. Uygulamış oldukları programlar arasındaki farklılıklar ve öğrenci yerleştirilmesindeki seviye farklılıkları da dikkate alınarak genel/akademik liseler ve meslek liseleri şeklinde de ayrıntılara yer verilerek hazırlanmıştır.” denildi.