Gümüşhaneli genç mühendis Timur Şahin, bir firma ile ortaklaşa yürüttüğü çalışma sonucunda Türkiye’de ilk kez Belediyecilik sektöründe ‘Sanal Memur’ uygulamasını hayata geçirdi.
Bağcılar Belediyesi Strateji Geliştirme Müdürlüğü bünyesinde mühendis olarak görev yapan Şahin, bir firma ile ortaklaşa geliştirdikleri uygulama Bağcılar Belediyesinin www.bagcilar.bel.tr adresinden hizmetine girdi.
Belediyenin tüm kurumlarına ait iletişim bilgileri başta olmak üzere imar, ruhsat, plan, proje, başvuru, vergi, bilgi edinme gibi Belediyecik hizmetleriyle ilgili birçok soruyu akıllandırarak eşleştiren sistem ayrıca alternatif olabilecek cevapları da vatandaşa sunuyor.
Websitesi üzerinden başvuru, ödeme gibi işlemler yapmak isteyen vatandaşları da ilgili sayfalara yönlendiren sistemde Google Chrome tarayıcısı kullanan kullanıcılar yazı yazmadan mikrofon butonuna tıklayarak sesle soru sorabiliyor.
Uygulama aynı zamanda vatandaşa verdiği cevapları da sesli okuyabiliyor. Yaklaşık 350 soruyu cevaplandıran uygulama hakkında bilgi veren Şahin, “Teknolojinin hızla ilerlediği bir süreçte Belediye hizmetlerin artık çok daha hızlı ve şeffaf bir şekilde sunulması gerekiyor. Böyle olunca da hizmet kalitesi artıyor. Bizde Bağcılar Belediyesinden hizmet alan vatandaşlarımıza kolaylık sağlamak için ve belediyemize gelmeden internet sitemiz üzerinden hizmetlerimizden faydalanması, bilgi almasını, işlem yapabilmelerini daha aktif hale getirmek için böyle bir uygulamayı hayata geçirdik. Bu kapsamda Gümüşhane’deki Belediyelerimiz’den talep gelmesi durumunda elimizden gelen desteği vermeye hazırız.” dedi.
Güncelleme Tarihi: 08 Mart 2013, 08:58
Bağcılar Belediyesi Strateji Geliştirme Müdürlüğü bünyesinde mühendis olarak görev yapan Şahin, bir firma ile ortaklaşa geliştirdikleri uygulama Bağcılar Belediyesinin www.bagcilar.bel.tr adresinden hizmetine girdi.
Belediyenin tüm kurumlarına ait iletişim bilgileri başta olmak üzere imar, ruhsat, plan, proje, başvuru, vergi, bilgi edinme gibi Belediyecik hizmetleriyle ilgili birçok soruyu akıllandırarak eşleştiren sistem ayrıca alternatif olabilecek cevapları da vatandaşa sunuyor.
Websitesi üzerinden başvuru, ödeme gibi işlemler yapmak isteyen vatandaşları da ilgili sayfalara yönlendiren sistemde Google Chrome tarayıcısı kullanan kullanıcılar yazı yazmadan mikrofon butonuna tıklayarak sesle soru sorabiliyor.
Uygulama aynı zamanda vatandaşa verdiği cevapları da sesli okuyabiliyor. Yaklaşık 350 soruyu cevaplandıran uygulama hakkında bilgi veren Şahin, “Teknolojinin hızla ilerlediği bir süreçte Belediye hizmetlerin artık çok daha hızlı ve şeffaf bir şekilde sunulması gerekiyor. Böyle olunca da hizmet kalitesi artıyor. Bizde Bağcılar Belediyesinden hizmet alan vatandaşlarımıza kolaylık sağlamak için ve belediyemize gelmeden internet sitemiz üzerinden hizmetlerimizden faydalanması, bilgi almasını, işlem yapabilmelerini daha aktif hale getirmek için böyle bir uygulamayı hayata geçirdik. Bu kapsamda Gümüşhane’deki Belediyelerimiz’den talep gelmesi durumunda elimizden gelen desteği vermeye hazırız.” dedi.