Torul MYO’ya iki yeni program

Gümüşhane Üniversitesinin Torul Meslek Yüksekokulunda ‘Çağrı hizmetleri’ ve ‘Sosyal hizmetler’ programlarının açılması için verdiği teklifler Yükseköğretim Kurulu (YÖK) tarafından onaylandı.

Torul MYO’ya iki yeni program

Gümüşhane Üniversitesinin Torul Meslek Yüksekokulunda ‘Çağrı hizmetleri’ ve ‘Sosyal hizmetler’ programlarının açılması için verdiği teklifler Yükseköğretim Kurulu (YÖK) tarafından onaylandı.

Gümüşhane Üniversitesi Kurumsal İletişim Koordinatörlüğünden yapılan açıklamada; “Torul Meslek Yüksekokulu 5 bin 312 metrekare alan üzerinde, 4 katlı ve 4 bin metrekare kapalı alana sahip binasında 2011-2012 Öğretim Yılından itibaren hizmet vermektedir. Torul Meslek Yüksekokulunda 3 adet 40 kişilik, 5 adet 55 kişilik, 1 adet 88 kişilik olmak üzere toplamda 9 adet derslik ve 2 adet tam donanımlı bilgisayar laboratuarı ile 19 farklı özellikte ofis bulunmaktadır. Torul Meslek Yüksekokulu birinci ve ikinci öğretim 600’er olmak üzere toplam bin 200 öğrencinin öğretim alabileceği bir kapasiteye sahiptir. Fiziki alan bakımından her hangi bir eksikliği bulunmayan Torul Meslek Yüksekokulunda Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı ve Sosyal Hizmetler Programının açılması Yükseköğretim Yürütme Kurulu toplantısında incelenmiş ve açılması uygun görülmüştür” denildi.

Açılan programların ülkemizde gereksinim duyulan nitelikli, donanımlı ve bilgili ara elaman yetiştirilmesine önemli katkı sağlayacağı ifade edilen açıklamaya şöyle devam edildi: “Sosyal Hizmetler Programı’ Ülkemizde yürütülen sosyal hizmet uygulamaları açısından özellikle bölgemizdeki profesyonel meslek elemanlarının iş yükünün hafifletilmesini ve mesleki çalışmalarının daha etkin ve verimli bir şekilde yapılmasını sağlanacaktır. Program mezunları birey, aile ve toplumsal sorunların çözümünde ve günümüz toplumlarında yaşanan ekonomik sorunların yol açtığı problemlerin minimize edilmesinde etkin bir rol alacaktır. Mesleki ve teknik eğitim açısından bölgemizde bulunmayan bir program olan ‘Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı’nda ise son dönemde ülkemizde ve bölgemizde müşteri/vatandaş odaklı hizmet anlayışının gelişmesinin bir sonucu olarak özel ve kamu sektörde artarak ihtiyaç duyulan nitelikli çağrı hizmeti meslek elemanlarının yetiştirilmesi sağlanacaktır.” 

YORUM EKLE
SIRADAKİ HABER