Ara
Gümüşhane
Açık
7°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
39,4893 %0.62
45,7019 %0.66
4.353,60 % 0,58
Gümüşhane Haberleri Galeriler Gümüşhane Kelkit’te Meslek Lisesi Öğrencilerinden Örnek Davranış

Kelkit’te Meslek Lisesi Öğrencilerinden Örnek Davranış

Gümüşhane’nin Kelkit ilçesinde ilçe Milli Eğitim Müdürlüğünün başlattığı ‘Okullar Arası Dayanışma’ programı ilk meyvelerini vermeye başladı.

722
Gösterim
Gümüşhane’nin Kelkit ilçesinde ilçe Milli Eğitim Müdürlüğünün başlattığı ‘Okullar Arası Dayanışma’ programı ilk meyvelerini vermeye başladı.

Kelkit Yaşar ve İrfani Doğan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Tesisat Teknolojisi ve İklimlendirme alanı öğrencileri, Kaymakam Nuri Okutan Ortaokulunun atık su tesisatı problemleri ile okulun pencere korkuluklarının tamiratını yaptı.

Okuldaki demir korkulukların kaynaklarını güçlendiren ve okulun atık su giderlerindeki problemleri çözen öğrencilerin örnek davranışı herkesten takdir topladı.

Tesisat Teknolojisi ve İklimlendirme Alan Şefi Şaban Cağşak, bu tür faaliyetlerin öğrencilerin mesleki bilgilerini pratiğe dönüştürme anlamında faydalı olduğunu ve okulların dayanışması ve birbirlerine katkı sunması bakımından çok önemli olduğunu vurguladı.
Kelkit’te Meslek Lisesi Öğrencilerinden Örnek Davranış 1
1 / 3
Kelkit’te Meslek Lisesi Öğrencilerinden Örnek Davranış 2
2 / 3
Kelkit’te Meslek Lisesi Öğrencilerinden Örnek Davranış 3
3 / 3
Yorumlar
Aşağıdaki görselde işlemin sonucu kaçtır
recaptcha.image_alt
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *